blog1 - Kvapai parduotuvėms

Kvapai parduotuvėms

Parduotuvių kvėpinimas

Sustiprinkite malonią apsipirkimo patirtį.

Aplinkos kvėpinimas – tai naujas būdas pagerinti apsipirkimo patirtį. Pirmasis įspūdis yra stipriausias.

Įėjus į parduotuvę, Jūsų pojūčiai stimuliuojami įvairiais būdais. Aplinkos kvapas daro įtaką stipriausiam klientų pojūčiui, iš karto sukelia prisiminimus ir žadina emocijas, tą akimirką paversdamas tikrai įsimintina patirtimi.

Kvapai parduotuvėms – tai nauja priemonė, padedanti auginti pardavimus, skatinti lojalumą prekės ženklui, sąmoningumą ir klientų įsitraukimą.

Kurkite unikalią, Jūsų parduotuvei tinkamą aplinką.

  • Aplinkos kvėpinimas pagerina visą apsilankymo parduotuvėje patirtį
  • Aplinkos kvėpinimas pailgina parduotuvėje praleistą laiką
  • Aplinkos kvėpinimas skatina lojalumą prekės ženklui

Gyvenimas – tai akimirkos. Nelaukite, kurkite jas.

Vieni iš pirmųjų, pasitinkančių klientą reiškinių, yra vaizdas ir kvapas. Jeigu parduotuvė naudoja specialias aromatizavimo priemones – tikėtina, kad kvapas pats pirmas suvilios klientą ir paskatins ieškoti jo sklidimo vietos.

Parduotuvių kvapai yra vieni iš labai reikšmingų įvaizdžio dalių, lemiančių klientų nuomonę ir formuojančių jų lojalumą.

Uoslė, sujungta su emocijomis ir prisiminimais, yra pirminis įrankis, padedantis atsirinkti tai, kas žmogui naudinga bei saugu. Todėl kvapai parduotuvėms turi būti atidžiai parinkti ir optimaliai pritaikyti prie įmonės pagrindinių tikslų bei klientų poreikių.

Kvapų rinkodara parduotuvėms – amžių patikrintas metodas, naujai atrastas ir inovatyviai panaudotas šiuolaikinių kvėpinimo technologijų dėka.

Kaip kvapas veikia žmogų apsipirkimo metu?

Žmogus, apsilankymo prekybos vietoje metu, patekęs į malonią atmosferą, nusiteikia pozityviau pardavėjo atžvilgiu. Neretai potencialus klientas būna šiek tiek suirzęs, išsiblaškęs, slegiamas savų rūpesčių ir skeptiškai vertina ne tik prekes, bet ir personalo siūlomą pagalbą. Tačiau užuodęs malonius kvapus, pamažu atsipalaiduoja, atgauna pusiausvyrą ir gerą nuotaiką, nes aromatas, patekęs į limbinę nervų sistemą, sužadina teigiamas emocijas ir prisiminimus.

Tyrimais nustatyta, kad kvepiančioje patalpoje klientas praleidžia ilgesnį laiko tarpą, geriau vertina prekių ir aptarnavimo kokybę. Būdamas harmoningoje būsenoje ir stimuliuojamas kvapnių aromatų, žmogus stengiasi maksimaliai išbūti tokioje patirtyje, nes žino, jog išėjęs vėl pateks į kasdienybės chaosą.

Taip pat reikėtų atkreipti dėmesį, kad kvapo poveikis nepriklauso nuo uostančiojo tikėjimo jo savybėmis. Kvapo dalelės, patekę į organizmą sukelia atitinkamas reakcijas, nereikalaudamos analizės ar sprendimo. Todėl galite būti tikri, jog kvapai parduotuvėms padeda įtakoti klientų bei personalo emocinę būseną.

Kaip pasirinkti tinkamiausią kvapą parduotuvei?

Pirmiausiai derėtų nuspręsti, kokius jausmus turėtų kelti Jūsų aplinka: ramybę, džiugesį, entuziazmą, saugumą, ypatingą prabangos pojūtį. Tuomet įvertinti pagrindinius klientus ir jų poreikius. Jei prekiaujate nebrangiais daiktais ir turite gausų asortimentą, nuo kurio dažnam net galva gali susisukti, tuomet vertėtų rinktis malonius, neįpareigojančius bei dėmesio koncentraciją didinančius kvapus. Jeigu klientas nėra prabangos gerbėjas, užuodęs ir nesąmoningai ją pajutęs, gali pasijusti nejaukiai bei akimirksniu suformavęs išvadą “čia ne mano kišenei”, apsisukti ir išeiti.

Kvapas turi pabrėžti Jūsų stilių ir išskirtinumą, nesvarbu ar tai masinio naudojimo prekės, ar vienetinės. Juk įmonė tarsi žmogus, turintis savo įvaizdį, kvapą ir elgesio modelius, kurie kitiems yra priimtini arba atstumiantys.

Parduotuvės kvapas turi derėti prie parduodamo produkto ir prekyvietės interjero, pabrėžti produktų gerąsias savybes.  Suprantame, kad tai nėra taip paprasta, todėl mūsų specialistai, turintys ilgametę patirtį bei reikiamas žinias, visuomet padės išsirinkti tinkamiausius variantus.

Jeigu kvepalų mišiniai iš esamo asortimento Jums nebus priimtini ir norėsite susikurti savo unikalų aromatą, mūsų kvalifikuoti meistrai sukurs Jūsų verslo specifiką optimaliausiai reprezentuojantį kvapą.

Parduotuvėms tinka skirtingi kvapai, priklausomai nuo produktų, interjero, pastato, kuriame įsikūrusi parduotuvė, ir net nuo šalies kultūrinių savitumų. Svarbiausia, kad tai būtų aukščiausios kokybės kvapai, nes pirkėjai yra labai išrankūs.

Taip pat rekomenduojame klientams atsižvelgti į sezoniškumą bei tam tikras šventes, kurios yra aktualios Jūsų prekybai. Pavyzdžiui, kalėdinis laikotarpis galėtų išsiskirti tradiciniais, šventiniais kvapais, žadinančiais pakilią klientų nuotaiką ir jų norą įsigyti dovanas artimiesiems. Taip pat prieš Šv.Valentino dieną galėtų dominuoti romantiškus jausmus skatinantys kvapai.

Kartu su mūsų specialistais galite ieškoti originalių sprendimų, padedančių išlaikyti savitą, vientisą stilių ir tuo pačiu akcentuoti svarbias šventines datas.

Ar kvepalai yra natūralūs ir nekenksmingi nuolat patalpose dirbančiam personalui?

Mūsų naudojami kvepalai yra be cheminių skiediklių, tai koncentruoti eteriniai aliejai, į kuriuos organizmas reaguoja kaip į natūralų, gamtinės kilmės produktą. Į aplinką periodiškai išskleidžiamos kvapo mikroninės dalelės lengvai pasiskirsto ir neapsunkina oro aromato pertekliumi, kuris galėtų iššaukti atmetimo reakciją net patiems klientams.

Kvepalai ir kvėpinimo įranga yra aukštos kokybės bei atitinka visus ES saugumo reikalavimus.

Be to, kvapo intensyvumą galėsite reguliuoti pagal asmeninius poreikius, kurie patenkins rinkodaros tikslus bei Jūsų personalą.

Koks kvėpinimo įrenginys tinkamiausias parduotuvei?

Tai priklauso nuo patalpų dydžio, erdvių išdėstymo, interjero savitumų, vėdinimo sistemos bei kitų specifikų. Todėl tinkamiausią įrenginį padės išsirinkti mūsų specialistas.

Susipažinti su kvėpinimo įrenginių techninėmis savybėmis galite apžvelgę jų aprašymus šioje svetainėje, o spalvą rinkitės pagal dominuojančias atspalvius Jūsų parduotuvės interjere.

Susitikimo metu mūsų atstovas įvertins patalpas ir pasiūlys tinkamiausius įrenginius bei jų montavimo vietas. Dėl to gali kisti Jūsų iš anksto pasirinkto įrenginio modelis bei spalva. Taigi, rekomenduojame taupyti Jūsų brangų laiką ir tinkamiausius variantus rinktis susitikimo su specialistu metu.

Kaip vyksta kvėpinimo paslaugos užsakymo procesas ir jo vykdymas?

Susipažinę su bendra informacija, pateikiama mūsų el.svetainėje, susisiekite ir susitarsime dėl Jums priimtino susitikimo laiko. Atvykęs specialistas supažindins su Jums aktualia informacija, kvapais ir aptarsite kitus svarbius klausimus.

Paslaugos užsakymas bus pradėtas vykdyti, kuomet būsime išrinkę geriausią tinkamą kvapą ir atlikę techninį testą bei būsite visiškai patenkinti rezultatais.

Apsisprendę dėl paslaugos užsakymo, galėsite rinktis palankiausią jos įsigijimo būdą: įprastinį pirkimą, pirkimą išsimokėtinai ar nuomos sąlygomis. Sutartis Jūsų neapribos terminais ir galėsite ją nutraukti.

Kas kiek laiko reikia pildyti kvepalus?

Vidutiniškai kvepalų papildymas atliekamas kas 5 mėnesius. Įprastai tiek laiko užtenka 200ml buteliuko. Mūsų specialistai pasirūpina kvepalų pildymu ir tinkamu įrangos veikimu.

Kokia yra grįžtamoji nauda ir kodėl verta investuoti į prekybinių patalpų kvėpinimą?

Kvapai parduotuvėms suteikia plačias galimybes užmegzti subtilų kontaktą su klientais ir puoselėti ilgalaikius, pozityvius ryšius.

Tinkamai parinkti kvepalai padeda:

  • Formuoti kokybišką, aukštos klasės įvaizdį;
  • Reprezentuoti prekes ir akcentuoti jų savybes;
  • Kurti išskirtinį stilių, kuris būtų klientų lengvai atpažįstamas ir mėgiamas;
  • Įtakoti potencialių klientų nuotaikas;
  • Sukurti malonią apsipirkimo atmosferą;
  • Didinti pardavimus.

Šiame sąraše išvardinome vienus iš esminių kvapų marketingo prioritetų, jų yra kur kas daugiau ir mūsų specialistai galės įvardinti tai, kas Jūsų verslui būtų aktualiausia.